رویدادها آرشیو خبر ها
رونمایی از پیراهن دوم یوونتوس

رونمایی از پیراهن دوم یوونتوس

باشگاه یوونتوس امروز به صورت رسمی از لباس دوم فصل آینده ی خود خبر داد و امسال نیز شاهد یک تغییر بزرگ در پیراهن دوم تیم یووه هستیم

 

لباس جدید که توسط منتخبی از بازیکنان تیم اول از جمله پل پوگبا مدل شده است، دارای نوارهای صورتی و خاکستری افقی در زمینه سفید است که گفته می شود از انعکاس نور خورشید الهام گرفته شده است.

 

ظاهر جدید که عمدتاً سفید است، دارای زیبایی چشم نوازی است که قله‌های یخی پوشیده از برف نمادین آلپ ایتالیا را منعکس می‌کند. راه راه‌های خاکستری و صورتی نمادین یوونتوس که بر فراز پایه سفید شفاف خود قرار دارند، بافتی ناهموار را نشان می‌دهند که منعکس‌کننده صخره ی مونت روزا است که خط افق شهر تورین را مشخص می‌کند.

 

با توجه به ویژگی‌های فنی پیراهن، نسخه درون زمینی پیراهن با فناوری HEAT.RDY ساخته شده است که به منظور ایجاد احساس راحتی در بازیکنان هنگام بازی بهینه شده است. از طرف دیگر، نسخه کیت فن دارای فناوری AEROREADY است که از مواد قابل تنفس یا جاذب برای خشک نگه داشتن بدن استفاده می کند.

 

این پیراهن که برای حمایت از بازیکنان در حین بازی طراحی شده است، از مواد 100 درصد بازیافتی ساخته شده و تنها یکی از راه حل های آدیداس برای کمک به حذف زباله های پلاستیکی است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: